ליקויי חמה וירח במזלות גדי וסרטן מניעים את ציר המשפחה, המסורת, החברה מול העצמי, הקולקטיבי מול האישי.

הנושאים המרכזיים של הדרקונים בציר גדי-סרטן הם בחינה מחודשת של המערכות והחוקים לפיהן אנחנו חיים והתאמתם לצרכינו האישיים, יצירת קהילות אינטימיות במרחבים בהם אנחנו חיים, חזרה אל ערכי משפחה הנבנים ממקום של צורך בשייכות, ביטחון והזנה. עוד אנחנו יכולים ללמוד מן הדרקונים בציר המזלות הזה הוא על המקום שלנו בחברה, כיצד אנחנו חיים בתוך הנורמות החברתיות והמסורות מול הצורך לבנות ולהגדיר לעצמנו זהות אישית, לבחון שוב מה אנחנו אוהבים ויכולים להזדהות איתו, להתחבר למהות הנשית והמכילה שבתוכנו ומחוץ לנו. הציר הזה הוא ציר של התהוות עצמית ויצירת זהות, מעבר להתניות וציפיות, מעבר לרגשות של אשמה ובושה. זהו ציר שמביא התחלות וסיומים, חיים ומוות, והתבוננות עמוקה בכל מחזוריות החיים של חיים, מוות ולידה מחדש (כל עוד אנחנו במעגלי הקארמה והסמסארה).

מדיטציה לעבודה עם ציר סרטן-גדי תמצאו בקישור

השפעות כלליות של הליקויים בגדי: ממשלות, תאגידים או חברות גדולות. הפעילות הסייסמולוגית מוגברת יותר. עבודות בניה, בניינים וקבלנות, בעלי כוח ואלו הנמצאים בעמדת סמכות, מנהיגים, גבולות (גם גאוגרפיים), חוקים, מסגרות למיניהן כולל חינוך, דת ומדע, קונצנזוס ומיינסטרים, דעת הקהל, שופטים ובתי משפט, התמודדות עם שאלות באתיקה ומוסר (מה נכון ומה לא נכון, מה מקובל ומה לא), פוליטיקה, ארכיטקטורה, שושלות משפחתיות. איברים בגוף: עור, עצמות, מבנה השלד, מערכת העצבים המרכזית (בעיקר חוט השדרה), מפרקים.

השפעות כלליות של הליקויים בסרטן: כל מה שקשור ברגשות ובהתמודדות איתם, יכולות להיות הצפות רגשיות, שינויים הורמונליים יודגשו, ענייני בית ומשפחה, תחושת זהות ושייכות, אינטימיות, מאגרי מים, כל מה שאישי ובסביבה האישית שלכם, תחושת ביטחון. השפעות אפשריות על הגוף הפיזי: ליחה, חזה, רחם, אברי עיכול ובטן, אי יציבות רגשית, שינויים הורמונליים.

***שימו לב: הטקסט הוא כללי ויכול לקבל ביטויים שונים בהקשר הכללי לפי פלנטות והיבטים במפת הליקוי ובהקשר האישי לפי מפת הלידה של כל אדם. חשוב גם לשים לב אם נולדתם עם ליקוי קדם לדתי בציר סרטן-גדי.

ליקויים בציר סרטן-גדי בשנים 2019-2020

26 בדצמבר 2019 ליקוי חמה טבעתי ב-4 מעלות מזל גדי  הכנסו לקישור לקרוא עוד על הליקוי

10 בינואר 2020  ליקוי ירח ב- 20 מעלות סרטן, הנמצא במולות לפלוטו וסטורן בגדי הכנסו לקישור לקרוא עוד על הליקוי

21 ביוני 2020 ליקוי חמה ב-0 מעלות סרטן. הליקוי יראה הכנסו לקישור לקרוא עוד על הליקוי

 5 ביולי 2020 בשעה 7:44 בבוקר שעון ישראל ליקוי ירח ב-13 מעלות גדי  הכנסו לקישור לקרוא עוד על הליקוי