קונדליני יוגה, שנקראת גם היוגה של המודעות, היא תרגול עוצמתי וממוקד שמטרתו להעיר את אנרגיית הקונדליני כדי להוביל אותנו לחיים מודעים ואותנטיים יותר.

אנרגיית הקונדליני ממוקמת בתחתית עמוד השדרה, והיא אנרגיה של שאקטי שמביאה לידי ביטוי את האלוהי בגוף ובתודעה הסופיים. עליית האנרגיה במעלה עמוד השדרה מביאה להרחבת התודעה ואיזון התודעה הניטראלית, ונותנת לנו פרספקטיבה על מה שקורה לנו בחיים, יכולת להתמודד בצורה אינטליגנטית גם עם אירועים יותר מאתגרים ולהשתמש בפוטנציאל האלוהי האינסופי שטמון בנו.

עם התרגול אנו מרוויחים מערכת חיסונית יותר חזקה, איזון של מערכת הבלוטות, מערכת עצבים חזקה, זרימת דם טובה, חיזוק ההילה ומודעות להשפעות של ההרגלים שלנו.

התרגול עצמו הוא שילוב של אסאנות (תנוחות), פראניאמה (נשימה), שירת מנטרות ומדיטציות שונות ומביא לשליטה בזרימת האנרגיה כך שכל המערכות מאוזנות ועובדות ביחד. אז אנחנו הופכים למודעים יותר והפוטנציאל היצירתי הופך נגיש.

תרגול הקונדליני יוגה הוא הדרך המהירה ביותר לבסס יחסים מאוזנים בין הגוף, התודעה והנשמה, והדבר החשוב הוא החוויה עצמה שלוקחת אותנו מעבר לתודעה, למקום שבו אנחנו יכולים להתחבר ללב.

הקונדליני היא הפוטנציאל היצירתי האלוהי אינסופי שנמצא בתוכנו, היא החוט המחבר ביננו לבין האינסוף, כמו נתיב הנשמה שלנו.

" קונדליני יוגה היא מדע שעובד על שבע הצ'אקרות, קו הקשת וההילה. זה עובד ישירות על כל האנרגיה ולזרימה הזו של האנרגיה יש רק דרך אחת: או שאתה מטלטל אותה או שהיא מטלטלת אותך. או שאתה מעל האנרגיה הזו ורוכב עליה, או שאתה מתחת  לאנרגיה והיא רוכבת עליך. כאן נכנסת הקונדליני יוגה: אתם תלמדו כיצד לרכב על האנרגיה שלכם, לחוות אותה ולקלוט ולהבין כל מצב נתון כדי לשמור על איזון.

מהי היא בעצם הקונדליני? היא הפוטנציאל היצירתי שלך. אתה חווה אותו כאשר האנרגיה של מערכת הבלוטות מתמזגת עם האנרגיה של מערכת העצבים, כדי ליצור כזו רגישות שהמוח יקבל אותות וישלב אותם. אז אתם הופכים למודעים לגמרי ובשלמות, והפוטנציאל היצירתי שלכם הופך לזמין עבורכם.

הכוח של קונדליני יוגה נמצא גם בחוויה עצמה. הוא חודר ישירות ללב ומרחיב את המודעות שלכם, כדי שיהיה לכם אופק רחב יותר של חסד וידיעה של האמת. לבסוף, אתם מגיעים להבנה של הקיום שלכם ומערכת היחסים שלכם ליקום, ומבינים שאתם כבר הינכם. זה מביא אתכם לחוויה המעשית של האינסוף. אז תוכלו להקרין יצירתיות ואינסופיות בכל ההיבטים של חייכם היומיומיים."

~ מאת יוגי בהג'אן – המאסטר שהביא את התרגול של הקונדליני יוגה למערב.

 

    Kundalini Yoga is uncoiling yourself to find your potential and your vitality and to reach for your virtues. There is nothing from outside. Try to understand that. All is in you. You are the storehouse of your totality." Yogi Bhajan 

 התרגולים והמדיטציות המובאים כאן הם לפי מסורת הקונדליני יוגה כפי שלימד יוגי בהג'אן

מוזמנים לתרגל בקבוצות או בשיעורים פרטיים בתיאום מראש

שיעורים בקבוצות אונליין ובהרצליה

  יום א' בשעה 19:00 עד 20:30 אונליין
יום ד' בשעה 19:00 עד
20:30 היברידי: אונליין והרצליה

יום ה' סדנאות משתנות

קורס מורים ומורות לקונדליני יוגה

 ניתן לתרגל גם בשיעורים פרטיים ומפגשי יוגה תרפיה

לפרטים והרשמה צרו קשר