ליקוי חמה חלקי ב- 20 מעלות מזל סרטן, ב- 13 ביולי 2018. הליקוי יראה בדרום אוסטרליה ואנטרקטיקה ויהיה בשיאו בשעה 5:47 בבוקר שעון ישראל. מכיוון שהליקוי די רחוק מהדרקונים של הירח, זה נחשב ליקוי פחות חזק בעיני רבים, אבל אני בדעה שעדיין זה זמן משמעותי הפותח פתח לעבודה חשובה, במיוחד עבור אלו שיש להם גרמי שמים סביב המעלה ה-20 במזלות הקרדינלים – טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

הליקוי יהיה במולות מדויקת לפלוטו ב- 20 מעלות גדי ועבודת המודעות שלנו עם השילוב הזה היא עצמתית ברמה הרגשית. באופן כללי זו תקופה שיכולה להביא יותר הצפות רגשיות, דרמות משפחתיות, התבוננות במבנה המשפחתי המסורתי, האישי והגלובלי ובמוסכמות החברתיות שמציבות תנאים לקיומו, מטריארכיה מול פטריארכיה, התמודדות עם רגשות הקשורים לילדות ולקשרים משפחתיים והפוטנציאל כאן הוא להביא ריפוי עמוק לזיכרונות מן העבר ולהיסטוריה משפחתית, חברתית ולאומית. זה דורש התבוננות עמוקה על מה שאנחנו מזדהים איתו בחיים האלו, למה אנחנו נקשרים ונצמדים והאם אנחנו מוכנים לוותר על הסיפור המשפחתי, לשחרר את העבר ולהמשיך הלאה.
עוד יכולה לעלות בימים אלו תחושת רעב רגשי ו/או חסכים רגשיים. כיצד אתם מפצים את עצמכם על המקומות שלא קיבלו הזנה ראויה? איך אתם מזינים את עצמכם כעת? האם אתם נותנים מקום לרגשות שלכם להיות בנוכחות מבלי לפחד להיות מוצפים או שלא תוכלו להכיל אותם? אולי הפחד הוא שהסביבה לא יכולה להכיל את העולם הרגשי או שאתם לא מסוגלים להתמודד עם כל מה שקורה שם בחוץ.

עוד היבטים לנקודת הליקוי: טריין(120) לנפטון בדגים ובי-קווינטייל(144) לכירון בטלה, שעבר זה עתה לנסיגה. החיבורים האלו גם הם מדגישים את עוצמת הניקוי הרגשי והזדמנות לריפוי של טראומות מן העבר.

קחו את הזמן לעבד דברים ברמה הרגשית. ליקוי בסרטן מדבר איתנו על ניקוי עמוק וחיבור מחודש לחיים מנקודת מבט אישית חדשה. אם אתם מרגישים מוצפים זה בסדר. תנו לזה לקרות וודאו שיש לכם מערכת תמיכה מסביבכם, ואפשרו לעצמכם לנוח ולעכל. עבודה רגשית תמיד לוקחת זמן לעיבוד, עיכול והכלה, אבל מביאה איתה גם שינויים משמעותיים בתוכנו.

מוזמנים לתרגל מדיטציה לאיזון רגשי ושחרור העבר

ליקוי ירח מלא ב- 4 מעלות מזל דלי ב- 27 ביולי 2018. הליקוי יראה בישראל ובאזור המזה"ת, אפריקה ודרום אסיה ויהיה בשיאו בשעה 23:20 שעון ישראל. הליקוי יארך שעה ו-43 דקות וזהו ליקוי הירח הכי ארוך במאה ה-21!
ניתן לומר כי זהו הליקוי הדרמטי של השנה, עם מרס בצמידות לירח ולזנב הדרקון, בסקוור לאורנוס וכמובן במולות לשמש. אתם מוזמנים לקרוא את הכתוב על מרס בנסיגה בדלי על מנת להבין את הנושאים שהליקוי הזה יכול להעלות. זוהי תקופה מעוררת שיכולה להביא לשינויים מהותיים, בעיקר בתחומים חברתיים וגם בתחומי מחקר, טכנולוגיה ומדע, אולם מצריכה גם עבודה מודעת בעיקר בתחום הרגשי/מנטלי והפחתה מודעת של סטרס בחיינו.

ליקוי חמה חלקי ב- 18 מעלות מזל אריה ב-11 באוגוסט 2018. יראה בצפון אירופה ובצפון מזרח אסיה. הליקוי יהיה בשיאו בשעה 12:57 שעון ישראל.
מרקורי באריה צמוד לשמש ולירח, כלומר למעלת הליקוי, יופיטר נמצא בהיבט סקוור (90), פלוטו ונפטון בקווינקנקס (150). כלומר נוצר מצב שהליקוי הוא חלק ממבנה של יוד או בשמו השני אצבע האלוהים. זהו ליקוי שמדבר איתנו על הדרך שבה אנחנו מביאים ומבטאים את עצמנו בעולם. מרקורי בנסיגה ולכן אנחנו נדרשים להתבוננות נוספת בדרכי הביטוי שלנו, בדרך שבה אנחנו מדברים על עצמנו ומבטאים את המיוחדות שלנו. היוד מזכיר לנו שאם לא נהיה צנועים בדרך שבה אנחנו מוציאים את עצמנו החוצה לעולם, יש סיכוי גדול שנתקל במכשולים ומעצורים, שנצטרך לחזור שוב ושוב על אותה פעולה באופן סיזיפי. על מנת שנוכל לתת השראה לאחרים דרך המתנות האישיות והמהות הייחודית שלנו, נצטרך להיות במקום של שירות לאחרים, ללא תנאי. לוותר על הנוקשות והצורך שלנו להשיג עוד כוח, כבוד והכרה ולאפשר לעצמנו להיות בנתינה ובהכרת תודה על ההזדמנות לתת. לאפשר לעצמנו להבין שגם אם אנחנו כרגע מובילים ומאירים את הדרך לאחרים, עדיין יש משהו יותר גדול מאיתנו שמוביל גם אותנו. בקיצור, הדברים לא מתחילים ונגמרים בחלק הסופי, האגו שלנו.

 

 

דרקונים וליקויים: סדרה של 6 שיעורי אסטרולוגיה למתקדמים על הדרקונים של הירח וליקויים במפות הלידה ובמעברים, כולל חומר חדש ומרתק על הליקוי הקדם לידתי. כל שיעור כולל וידאו עם מצגת ואורך כשעתיים וחצי. מוזמנים ליצור קשר לכל הפרטים healingstar11@gmail.com