בשנת 2020 ציר הדרקונים של הירח עובר בחודש מאי למזלות תאומים (ראש דרקון) וקשת (זנב דרקון) עד לסוף שנת 2021. גם הליקויים יעברו במהלך השנה לציר הזה, והשנה הזו תהיה בחלקה עדיין בציר סרטן-גדי ובחלקה בציר תאומים-קשת. כמו כן, השנה הזו תהיה יחסית שופעת בליקויים עם שישה ליקויים בסה"כ, ובמהלך השנה אנחנו עדיין בסימן הצמידות החשובה של פלוטו, סטורן וגם המעבר של סטורן ויופיטר יחד לדלי והמחזור החדש שלהם. כלומר, זו שנה שבה יש מחזורים חשובים שמתחילים. כאשר ישנו צורך להתוות דרך חדשה, זה אומר שיורגש יותר חוסר יציבות והרבה דברים יראו ויורגשו כמתנדנדים בין הישן לחדש.

ב-10 בינואר 2020 יהיה ליקוי ירח ב- 20 מעלות סרטן
ב-5 ביוני 2020 בשעה 22:12 יהיה ליקוי ירח ב- 15 מעלות קשת – ליקוי צל מלא שקשה לראותו
ב-21 ביוני 2020 יהיה ליקוי חמה טבעתי ב-0 מעלות סרטן – בישראל יראה כליקוי חמה חלקי בשעות הבוקר
ב- 5 ביולי 2020 יהיה ליקוי ירח ב- 13 מעלות גדי – לא יראה בישראל
ב- 30 בנובמבר 2020 יהיה ליקוי ירח ב- 8 מעלות תאומים
ב- 14 בדצמבר 2020 יהיה ליקוי חמה מלא ב- 23 מעלות קשת – לא יראה בישראל

המעברים של מרקורי ויופיטר יהיו החשובים במעבר הזה של קשת-תאומים. דווקא כאן, הנסיגות של מרקורי במזלות המים השנה יאפשרו לנו גם פרספקטיבה רגשית בתוך התנועה המנטלית של התאומים. זו תהיה עבודה משולבת בין מיינד לרגש, ובסופו של יום שניהם חלק מן התודעה הגדולה יותר. יופיטר ישנה מזל בסוף השנה ויעבור מגדי לדלי, יחד עם צמידות היסטורית וחשובה לסטורן. גם הליקוי בדצמבר ידגיש את חשיבותו של יופיטר בסוף השנה ויתכן ונהיה עדים לתחילתו או להמשכו של תהליך שבו מערכת האמונות הקולקטיבית עוברת למגמה יותר שוויונית ואתאיסטית ופחות דתית. אבל, עם יופיטר אנחנו תמיד מאמינים במשהו, אז אולי האמונה שלנו תהיה במה שעושים המדענים ואנשי הטכנולוגיה, אולי האמונה שלנו תהיה באל מהונדס ובעל דמות אדם ביוני ועתידני. אולי האל הרשמי יהפוך להיות המדע שיקבע את התהליכים החברתיים והסביבתיים. זמנים יגידו. שימו לב שמרס יהיה דומיננטי בסקוור לדרקונים למשך עונת הליקויים, מה שאומר שהנושאים שעולים יכולים בקלות לקבל ביטוי אגרסיבי ומאוד אמוציונלי.

להמשך קריאה על ליקויים בציר סרטן-גדי באופן כללי הכנסו לקישור

להמשך קריאה על ליקויים בציר תאומים-קשת באופן כללי הכנסו לקישור

 ליקוי הירח ב- 5 ביוני 2020 ב- 15 מעלות קשת, הוא ליקוי צל מלא, פותח את עונת הליקויים של הקיץ והוא הליקוי הראשון בציר תאומים-קשת למחזור הזה. הליקוי הזה מדבר על האמת הרבגונית או על רבגוניותה של האמת. עם מרס ונפטון בדגים בסקוור לציר הליקוי, תמונת העולם שהכרנו עד עכשיו עלולה להשתנות ולהתפרק לחתיכות. מן החתיכות שנוצרות נרכיב פזל חדש שיאפשר לנו להבין את האמת והמציאות טוב יותר, לחדד את מערכת האמונות שלנו ולהתבונן שוב על מה שהאמנו בו עד כה, ולשאול האם הבסיס יציב ואמין. האם אנחנו יכולים לשים את מבטחנו ולבנות את חיינו על מה שהיה עד עכשיו, מה שעבר במסורת, מדור לדור, מה שקועקע בחוק ובממשל. מרס ונפטון בנדנדה של הציר יזכירו לנו שאין דבר כזה שהכל קבוע ואנחנו חייבים להמשיך לנוע תוך חתירה בים המידע, האמת, הידע והידיעה הסבוך של החיים. כל הבאגים בתקשורת שעולים עכשיו מכוונים אותנו לשאול וללמוד עוד, לחשוב לעומק כדי שנוכל לנווט בדרך אחרת, יותר אינטואיטיבית, את הדברים. יתכן ונמצא שהידע ההגיוני והלוגי שיש ברשותנו, משפטי ה-זה או אמת או שזה שקר, כבר לא עובדים עבורנו בעידן הפוסט-אמת. מרס בסקוור לדרקונים עלול ללבות את המצב ולהעלות לסדר היום התנהגות אלימה ושלוחת רסן, אנשים שמקריבים את עצמם למען מטרה גדולה יותר או כאלו שהולכים כעיוורים אחרי העדר במטרה להגן על המטרה שהם אינם אפילו יודעים מהי באמת. ספר מומלץ לקריאה: על העיוורון של ז'וזה סרמאגו.

שליט הליקוי יופיטר נמצא בגדי בנסיגה בצמידות לפלוטו ומעניק לליקוי הירח בקשת את הנופך של התהליכים הפוליטיים והחברתיים שהעולם נמצא בהם כעת. מרס בסקוור לליקוי בדגים וצמוד לנפטון יכול להביא איתו פעולות אלימות שיוצאות משליטה. ביחד עם ליקוי החמה בסרטן הכל הופך לרגשי מאוד והפעולות שלנו מונעות מצורך בצדק (קשת) או הקרבה למען מטרה נעלה יותר או למען הכלל. הפעולות שלנו הן באחריותנו ולכן אין פה שום דבר גורלי אלא הזדמנות להתבונן על הפעולות שלנו בעולם באופן מודע יותר, לפעול מתוך שליטה שלנו במיינד ולא  להיפך.

ב-21 ביוני 2020 יהיה ליקוי חמה טבעתי ב-0 מעלות סרטן. זהו גם יום ההיפוך של הקיץ. היום שבו השמש נמצאת בנקודה הכי צפונית במסלול שלה. הליקוי יראה בהודו, סין, פקיסטן והאזור. טווח ההשפעה שלו הוא על כל אסיה וחלקים מאפריקה, ערב הסעודית ותימן. הליקוי בצמידות להייג'יאה (אסטרואיד הקשור לבריאות) ומרס עדיין משפיע גם בליקוי הזה. סטורן בקווינקנקס לליקוי ממזל דלי ומרקורי בנסיגה נמצא אמנם בטווח מעלות די רחב, אבל עדיין בסביבות הליקוי.

הליקוי הזה יכול להביא כמה דברים: קודם כל עולה כל מה שקשור למים ולנוזלים, בטבע ובגוף הביולוגי שלנו, דרך צינורות שמובילים מים. מים הם גם היסוד של עולם הרגש והצ'אקרה השניה, ויש אפשרות לחוות סביב הליקוי הזה קצת עבודה רגשית, לא במובן האינטנסיבי מאוד של המילה, לרדת לעומקי הנשמה וכאלו, אלא יותר מן המקום של להתבונן בתגובות הרגשיות שלנו ולנסות למתן ולכוון אותן באופן מודע. הרגשות מתחילים במחשבה. המחשבה שעולה לנו, בין היא מדמיינת אפשרות כלשהי או עוסקת במשהו שקרה במציאות, מעלה גם תגובה רגשית. את התגובה הרגשית הזו אנחנו יכולים לנווט ונטרל באופן מודע, לפי שהיא הופכת לפעולה שמייצרת עוד כאב וסבל, לעצמנו ולאחרים. ההתבוננות הזו עכשיו בתגובתיות הרגשית, שמגיעה מן המקום האישי של האגו שלנו שאוהב להזדהות עם דברים כאלו ואחרים, ומייצר פילטר שמסנן את החיים לפי הרישומים הרגשיים המוטבעים בנו. כל הדברים הללו שמפעילים אותנו יכולים להיות מאותגרים עכשיו והמתנה הגדולה שנוכל לתת לעצמנו היא לעצור את המנגנון הזה ולהתחיל לשלוט בו.

עוד הליקוי מדבר על תסכול וכעס ממערכות ומסגרות, ומעלה הרבה קושי בין הכלל לפרט. יש תחושה שאין ראיה של האדם, של הצרכים האנושיים בתוך המערכת ושאנחנו הופכים לעוד נקודה קטנה בתוך מערכת משומנת היטב, שפועלת במהירות מבלי להתעכב על האדם, על ייצור תחושת ביטחון ושייכות. לכן חשוב מאוד בזמן הזה לייצר את הדבר הזה עבור עצמנו, את גרעין התמיכה ואת תחושת הביטחון, מבלי לצפות להרבה מן הביורוקרטיה, הממשלה ואלו הטוענים שהם עושים עבור הציבור. מרס ונפטון בדגים הם גם שילוב מפיץ ללא גבולות, אז זה זמן שסביבו יכולה לעלות שוב ההדבקה במחלות שונות למשל וגם לבחון שוב את המידע שאנחנו ואחרים מסביבנו מפיצים בשם מערכת אמונות ודעות ואמיתות סובייקטיביות. דברים בהחלט יכולים לאבד את הקשר למציאות. מומלץ לחזק את המערכת החיסונית, להיות בטבע, לנשום אויר צח, לעשות פעילות גופנית ולהתבונן במה שמזין אותנו בכל הרמות: הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני.

חשוב לדעת שהליקוי הזה הוא ליקוי משלים לליקוי החמה שהיה בדצמבר 2019 בגדי, לו אני קוראת ליקוי הקורונה. זהו ליקוי שהיה בהיבט לכירון ויופיטר ויחד עם ליקוי הירח בסרטן שהיה שבועיים אחרי, סביב תקופת הזמן הזו וכמובן הצמידות של פלוטו וסטורן, התפרץ וירוס הקורונה. שני הליקויים, בדצמבר 2019 וביוני 2020 מהווים ליקויים משלימים ולכן תקופת הזמן שביניהם היא החשובה והקריטית. אח"כ האירועים יתחילו לדעוך.

הליקוי עובר מעל הודו (ואזור המזרח בכלל) וכדאי לעקוב אחרי האירועים המצערים הקורים כעת בתת היבשת, ממיליוני רעבים לאוכל כתוצאה מהקורונה ועד לציקלון שעקר מליונים מבתיהם ושיבש את חייהם של רבים יותר.

ב- 5 ביולי 2020 יהיה ליקוי ירח ב- 13 מעלות גדי. הליקוי לא יראה בישראל ויהיה גם כן ליקוי צל מלא, כמו ביוני. כירון בסקוור לליקוי, ומרס לא רחוק ממנו, יכולים להזכיר לנו עד כמה החיים רגישים ושבירים. עדיין כדאי להיות זהירים בנוגע לענייני בריאות, במיוחד למערכת השלד. עוד על ליקויים בגדי קראו כאן

30 בנובמבר 2020  ליקוי ירח ב- 8 מעלות תאומים

ב- 14 בדצמבר 2020 ליקוי חמה מלא ב- 23 מעלות קשת. הליקוי המלא יראה בארגנטינה וישפיע על כל האזור של דרום אמריקה. מרקורי בקשת בצמידות לליקוי ומרס בטלה בצמידות לאריס בטריין לליקוי, נפטון בדגים בסקוור לליקוי ולדרקונים. הליקוי הזה פותח עבורנו חלון הזדמנויות לבחון מחדש את מערכת האמונות שלנו ואת הבסיס והערכים שעליהם היא מושתת. הבחינה הזו מיועדת להכין אותנו לתהליך שבו אנחנו כבר לא נראה את העולם דרך אותם משקפיים אלא נוכל להתבונן באומץ על כל מה שכבר נס ליחו ולהמשיך משם לשדרוג חיינו. הליקוי הזה גם פותח פתח עבורנו לכתוב ולהתכתב עם העולם מנקודת המבט היותר רחבה, לראות את מה שנמצא מעבר לאמת אחת או להרבה אמיתות ולייצר חיבור מחודש עם החיים, עם האינטואיציה שלנו והיכולת שלנו להתחבר ולהבין את הזרימה של הדברים ברמות יותר גבוהות. כדאי לעבוד על האיזון של הצ'אקרות הגבוהות, בעיקר חמישית (וישודהה) ושישית (אג'נה). כל תרגול מדיטטיבי יכול להועיל בתקופה הזו אבל מן הצד השני אנחנו עלולים להיסחף ולהתלהב יתר על המידה, ולכן תעלו למעלה רק כאשר הבסיס יציב, העצמי הפנימי יציב על מנת לא להתנתק מן המציאות ומן הקרקע. זה זמן טוב ללימודים, לחקירות פילוסופיות, להבנה של טבע הדברים ושל הטבע בכלל. עם זאת, הליקוי הזה מסיים דברים ולכן חשוב לשים לב מה בחייכם מוכן ובשל לעבור לפרק הבא ואף לעלות שלב. כדאי לכתוב ולבטא את מחשבותיכם בבלוג, בכתיבה כלשהי, גם אם היא רק למגירה.

להמשך קריאה על ליקויים בציר תאומים-קשת באופן כללי הכנסו לקישור

 

ב-26 בדצמבר 2019 יהיה ליקוי חמה טבעתי ב-4 מעלות מזל גדי  הכנסו לקישור לקרוא עליו עוד

הליקוי הנלווה אליו הוא ליקוי ירח ב- 20 מעלות סרטן ב-10 בינואר 2020 , הנמצא במולות לפלוטו וסטורן בגדי. זהו ללא ספק הליקוי הדרמטי ביותר של השנה! בסרטן אנחנו  מגלים את הזהות שלנו לחיים האלו. מי אנחנו, מה אנחנו אוהבים, עם מי אנחנו מזדהים. פה גם מגולם העולם הרגשי הראשוני שלנו שמאפשר לנו חיבור אינטימי ורגשי עם העולם. כאשר הליקוי בסרטן ונמצא במולות לצמידות של סטורן, פלוטו וגם לשמש ולמרקורי, האנרגיות של הליקוי מציעות עבורנו התבוננות על הדרך שבה אנחנו מגדירים את עצמנו ואת זהותנו בעולם. האם יש לנו עוגן פנימי אשר מאפשר לנו להיות אותנטיים ומחוברים רגשית גם כאשר ישנם שינויים אינטנסיביים מסביבנו, גם כאשר כל מה שחשבנו שהגדיר את זהותנו מתפרק ומשתנה? זו ההזדמנות שלנו לבדוק זאת ולהגדיר דברים מחדש אם צריך. הטיפוח העצמי שלנו הוא חלק מן העניין ונוכל לשאול בתהליך עם מי ועם מה אנחנו רוצים להזדהות, להיות חלק ממשהו, מה אנחנו רוצים להכניס לחיינו באופן אישי ואינטימי יותר. בתהליך הזה תבניות משפחתיות יכולות לעבור פירוק לגורמים והתבוננות יותר קרובה בדברים שאנחנו נושאים עמנו, אולם אינם באמת שלנו. השושלת והמורשת המשפחתית עלולה לעמוד בסימן שאלה, או לקבל תפנית חשובה בצורה של לידות או מיתות.

עוד יכול הליקוי בסרטן לסמל תקופה רגישה יותר מבחינה רגשית ולהציף רגשות מן העבר שאינם פתורים או להביא לאיזשהו שיא רגשי שצריך להתמודד איתו לפני שהתגובות לסיטואציה מסוימת מגיעות לנקודת אל חזור. קל מאוד בימים האלו להפוך כל דבר לדרמה רגשית ולכן חשוב להתבונן בדברים שעולים ואם אפשר להימנע ככל שניתן מתגובות קשות. מדיטציה לניקוי רגשות מן העבר יכולה להיות מועילה לתרגול בעת הליקוי בסרטן.

שימו לב – מבצע לכבוד ליקוי החמה בסרטן עד ה-21 ביוני 2020 סדרת השיעורים דרקונים וליקויים ב- 20% הנחה!!!

למידע נוסף על ליקויים אישיים וגלובליים ועל הדרקונים של הירח בכל צירי המזלות, ניתן לרכוש את סדרת שיעורים דרקונים וליקויים. בשיעורים אלו תוכלו להעמיק את הידע שלכם בתכנים האסטרולוגים הנוגעים לפרשנות ציר הדרקונים וליקויים קדם לדתיים במפת הלידה. זהו חומר מרתק וייחודי, עם מצגות וידאו ידידותיות למשתמש. החומר מיועד למתקדמים ובעלי ידע בסיסי באסטרולוגיה. לכל הפרטים פנו אל גלי באימייל healingstar11@gmail.com