הירח המלא הוא תמיד נקודת שיא במחזור הירח. זהו זמן שבו אנחנו עוברים בתוך התהליך, שהתחיל עם  הירח החדש, לנקודה שממנה האנרגיות שנבנו מגיעות להבשלה והתממשות לקראת סיום התהליך. המחזור של הירח הוא אמנם מחזור קצר יחסית לשאר הפלנטות, אולם הוא מציג את התהליכים הקטנים שבתוך התהליכים הגדולים. הירח מדבר על האופן שבו אנחנו מבטאים את הרגשות שלנו והדרך שבה אנחנו מכילים את החיים, את סביבתנו ואת עצמנו, מה אנחנו אוהבים ומה לא ובעצם את המהות האינדבידואלית או ה"אגו הנפרד" שלנו בגלגול הזה.

בחודשים אפריל, מאי ויוני אנחנו נמצאים בתקופה שבה הירח נמצא הכי קרוב לכדור הארץ. המונח האסטרולוגי הוא פריג'י Perigee , וממיקומנו על כדור הארץ הירח נראה גדול וקרוב יותר. בחודש מאי אנחנו נחווה את השיא של התהליך השנתי הזה של הירח, שנקרא גם "סופר ירח" מה שאומר שהרגישות הרגילה שלנו בימים של ירח מלא מקבלת עוד עוצמה רגשית. הירח יהיה במזל עקרב, כשמולו השמש בשור, וגם זה יוסיף עוד רובד עמוק להתמודדות של הגוף הרגשי שלנו. הירח המלא יהיה מדוייק ב-6 במאי לפנות בוקר שעון ישראל, במעלה 15 בעקרב / שור.

התחלנו את התהליך עם רצון לאהוב, לקבל ולהעריך את עצמנו עם הירח החדש בשור. להתחבר לחיים הפשוטים, בלי יותר מדיי דרמות. הירח המלא בעקרב אומר לנו שעכשיו הגיע הזמן להתבונן לעומק במקום שבו אנחנו נמצאים ולהתחיל לשתף אחרים בחיינו. זה גם אומר לקחת סיכונים ולהעיז להתמודד מול הפחד הכי גדול שלנו, פחד המוות. ההבנה שהמוות הוא לא רק סיום של משהו אלא הוא גם התחלה חדשה, המחזור של הלידה והמוות, של התמרת היצירה שלנו למקומות שאולי פחדנו לנגוע בהם ולהתמודד איתם יכולים להעצים ולרפא אותנו.

עוד  דבר שאנחנו יכולים לעבוד עליו עם הירח המלא בעקרב הוא שימוש נכון ומאוזן באנרגיות המיניות שלנו. האנרגיה המינית היא גם אנרגיה יצירתית ולא נועדה רק  להנאה פיזית (שור) אלא גם להתמרה(עקרב). יש לנו הזדמנות ללמוד לחבר את ההנאה הפיזית מהחיבור עם גוף אחר גם ברמת הנשמה, לתת לזה עוד עומק ולהבין שאנחנו לא באמת נחווה עוצמה מקודשת אם לא ניתן לעצמנו באמת ללכת עד הסוף ולהתחייב, מבלי לחשוש שאולי בדרך נאבד את כוחנו. תמיד לפני שאנחנו מתחייבים להיות בתוך אינטימיות כזו, שמשקפת לנו בדיוק את עצמנו כפי שאנחנו, יש רגעים של פחד, של חשש שאולי אנחנו לא טובים מספיק, שאולי לא ירצו אותנו. אולם אם עבדנו עם האנרגיה השוורית נכון, למדנו לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו, בלי צורך שאחרים יתנו לנו לגיטימציה להיות אהובים, למדנו אהבה עצמית, מתוך המקום הזה נוכל לקחת את הירח החזק הזה ולעבוד עם האנרגיה המינית שלנו בצורה יותר מאוזנת ובריאה. נוכל להיות במערכות יחסים עם אחרים מבלי לחשוש אם יקבלו אותנו או לא, ועם אמון מלא בעצמנו ובאחר.

החיבור לפחדים ולכאב העמוקים של נשמתנו, ההתבוננות והקבלה שלהם, יוכלו לעזור לנו לשחרר את "השדים" ולרפא את עצמנו ואחרים. ככל שנהיה יותר מחוייבים וטוטאלים בתהליך כך המודעות שלנו תעלה ובעצם נוכל להשיל מעלינו את הפחדים והכעסים שמתישים ומשתקים אותנו,  ולהיות יותר מחוברים לאני האמיתי והאותנטי שלנו.

** מנטרה מתאימה לעבודה עם הרגשות ולאיזון רגשי היא:

Guru Guru Wahe Guru, Guru Ram Das Guru

http://www.youtube.com/watch?v=tZZAAxmAb5A