Man must make two connections, he must reconnect with the earth ,he must reconnect with the stars." – Credo Mutwa  

בפברואר האחרון התקיים כנס אסטרולוגיה בינלאומי בכפר נווה שלום בהרי יהודה. הכנס נקבע להתקיים כאשר נפטון עבר סופית למזל דגים ל- 14 השנים הקרובות, ולא בכדי. השילוב של מרצים מהארץ ומחו"ל, אסטרולוגים מאסכולות וגישות שונות, חוויה רב מימדית ולא רק שיכלית עם פעילויות כמו אסטרו דרמה ומדיטציה מיוחדת לנפטון, הרצאות מרתקות והרבה קסם דגי, הכל הביא אותנו לחוויה של התעלות וחיבור אותנטי לכל מה שמסביבנו. כמו שמזל דגים מכיל בתוכו הכל, גם לנו היה הכל ומכל בתוך התהליך המיוחד שהביא איתו סוף השבוע של הכנס.

כאסטרולוגים שחוקרים את סימליות הכוכבים והשפעתם עלינו, כולנו בוודאי יודעים כי הזמנים שבהם אנחנו חיים כעת מביאים איתם רוחות חזקות של שינוי והתעוררות כללית גדולה של תושבי כדור הארץ, להבנה שיש צורך לשכתב את ההיסטוריה שלנו מחדש וליצור שינוי גלובלי לטובתנו ולטובת ילדינו. המסר של נפטון בדגים מעביר איתו את החשיבות של ערבות הדדית, לאחד את כולם ולחיות בהרמוניה ושלום עם עצמנו ועם הטבע. לכן חשוב עבורינו להבין שכל מה שסובב אותנו הוא חלק מאיתנו, האנשים, ממלכת החיות וממלכת הצמחים. עבורינו הכנס הזה היה גם כן סימלי במהותו, כדי שנוכל לזרוע זרעים ולנטוע שתילים לאיחוד של הקהילה האסטרולוגית, שנוכל להכיר בחשיבות ובערך של שיתוף הידע שלנו אחד עם השני ותמיכה במטרה שהיא גדולה מאיתנו ויכולה ליצור שינוי והשפעה חיוביים עלינו ועל סביבתנו.

בכנס לקחו חלק גם שתי מרצות מחו"ל, שהן גם חלק מארגון בינלאומי גדול ISAR שבסיסו בארה"ב, למחקר ולימוד האסטרולוגיה. ג'יזל טרי נשיאת הארגון וכריס מקריי סגניתה, כיבדו אותנו בנוכחותן ובואן לכנס ולסדנה של ISAR אחרי הכנס היה חלק חשוב בכנס. המטרה שלנו הייתה לחבר בין הקהילה האסטרולוגית הישראלית, אשר ברובה המוחץ מנותקת לחלוטין מהפעילות האסטרולוגית בעולם, לבין הקהילה הבינלאומית, שבה מתקיימות פעילויות וכנסים רבים. לארגון ISAR יש סניפים רבים ברחבי הגלובוס, והתוצאה של הגעתן והשתתפותן בכנס של כריס וג'יזל הייתה פתיחת סניף חדש של ISAR בישראל. מעבר להכרות עם אסטרולוגים מחו"ל (הגיעו עוד אורחים מחו"ל להשתתף בכנס) והזדמנות לשמוע רעיונות וללמוד מאסטרולוגיות ותיקות המוערכות בעולם, בפעם הראשונה בארץ התקיימה גם סדנה של הארגון (סדנת פוסט כנס למיומנויות היעוץ לאסטרולוגים) ונטענו את השתילים החדשים כדי לקדם את הקהילה האסטרולוגית בארץ ולחבר אותה לחו"ל.

החיבור הזה יכול לעשות רק טוב לאסטרולוגיה בישראל, ולקחת אותנו כאסטרולוגים לרמה יותר גבוהה לא רק מבחינת הידע שלנו אלא גם בתחומים כמו יחסי אסטרולוג – לקוח, פתיחת עסק ועמידה בסטנדרטים בינלאומיים, ולהביא לשיתופי פעולה והחלפת ידע ורעיונות עם אסטרולוגים מחו"ל. יש לזה חשיבות רבה מכיוון שאנחנו יודעים שבקהילה האסטרולוגית בארץ ישנם הרבה אסטרולוגים מוכשרים, שיש להם מה להגיד ולהעביר הלאה וחשוב, במיוחד בזמנים האלו, ליצור את החיבור ולהכשיר את הקרקע לשיתופי הפעולה. (למעוניינים בפרטים נוספים על הצטרפות לארגון ISAR ובכלל על הארגון, מוזמנים לפנות לגלי ליבנה healingstar11@gmail.com).

כמו כן, בכנס היו כמובן גם הרצאות של אסטרולוגים מישראל, מלי ברזילי, מיכה ולנר, גיא מטרסו, מוריס פרננדז

מלי ברזילי מדברת על מרס

(המתגורר כרגע בהוואי אולם מגיע לארץ כמה פעמים בשנה לסדנאות) ואנוכי – גלי ליבנה. כל אחד מהמרצים הציג את נקודת מבטו על נושא מסויים, לפי הגישה האישית שלו לאסטרולוגיה, ורבים מהמשתתפים ציינו כי זו הייתה חוויה לימודית חשובה עבורם, מכיוון שבדר"כ  יהיו כאלו שלומדים אצל מורה, או שיש להם כמה אסטרולוגים מועדפים ללמוד מהם, וכאן באמת הייתה הזדמנות, כמו בכל כנס, לשמוע על דברים מוכרים יותר ומוכרים פחות, מנקודת מבט קצת אחרת.

יעל פירון, מנחת האסטרו דרמה (תמונה למטה), הוציאה אותנו קצת מהראש ועזרה לנו בדרך של הצגת כל פלנטה ע"י מישהו אחד, להבין מפה שלמה. בעלת המפה ישבה איתנו בתהליך, וכל ה"פלנטות" יצרו דיאלוג ביניהן, מי מושך לכאן ומי לכאן, ודרך התהליך נחשפה לפנינו פרשנות מרתקת של מפת הלידה, כאשר שוב כל אחד הביא את הפרשנות שלו למיקום ספציפי במפת הלידה, ולבסוף הצלחנו לחבר הכל לרשת אחת, להבין את התמונה הגדולה עם הקונפליקטים השונים בתוכה, ולעזור לבעלת המפה לקבל הבנות חדשות או דרכים כיצד לממש את הפוטנציאל של מפת הלידה שלה.

לינדה טאקר וחברה

האורחת המיוחדת שהגיע לכנס, היישר מהערבות שבדרום אפריקה, הייתה לינדה טאקר, שאמאנית ושומרת של האריות הלבנים מטיבוואטי. הגעתה של לינדה הייתה חשובה ורלוונטית לכנס, מכיוון שהידע שאותו מעבירים לנו האריות הלבנים והשמאנים האפריקאים קשור קשר ישיר לאסטרולוגיה, כפי שלמדנו בכנס. בהרצאותיה סיפרה לינדה את סיפורה האישי והמרתק על החיבור שלה עם האריות הלבנים, כיצד הגיעה אליהם וכיצד קיבלה את הכשרתה כשמאנית של אריות לבנים. בהרצאתה השניה הסבירה לינדה כיצד כל זה מתקשר לכוכבי שבת (Fixed Stars) מסויימים הקשורים לאריות. לינדה הביאה איתה ידע קוסמולוגי והעבירה לנו את המסר של האריות הלבנים, הרלוונטי מאוד לתקופתנו ולהתפתחות האנושות, על החשיבות של החיבור טבע ולממלכת החיות. כשם שיש לנו מורים ומעבירי ידע בשר ודם, הפעם הוצגו בפנינו מורים המגולמים במימד הפיזי כאריות.

אתם מוזמנים להכנס לקישור ולצפות בסרטון קצר על לינדה והאריות הלבנים >>

את הכנס סיימנו במדיטציה מיוחדת בהנחיית מיכאל אופק, כדי להתחבר לאנרגיות הנפטוניות באופן חיובי.

עץ הזית ששתלנו

במהלך הכנס הונחו שתי מראות, שעליהן כל אחד כתב את המסר או התפילה האישית שלו, ובנוסף הנחנו גם שמיכה טיקסית מיוחדת מצמר של הבאפלו הלבן, שגם הוא חיה קדושה לאינדיאנים. במרכז השמיכה כל אחד הניח חפץ אישי שהוא הביא, המסמל עבורו את התהליך הנפטוני והתמרת האנרגיה לאפיק חיובי. בזמן המדיטציה השמיכה הונחה במרכז המעגל , ישבנו כולנו מסביב וונציגים מכל הכיוונים שלחו התכוונות וברכות: ממזרח – ישראל, ממערב – הוואי, מדרום – דרום אפריקה ומצפון – פינלנד ונורווגיה. לאחר המדיטציה יצאנו כולנו החוצה אל מיקום מיוחד בכפר, שבו נטענו עץ זית ויחד איתו את כל החפצים האישיים, עם תפילה שהשתילים החדשים ששתלנו יביאו את ברכתם לתהליך השלום העולמי בהשראתו הקסומה והמבורכת של נפטון בדגים.

תודה רבה לכל מי שלקח חלק באירוע! השתתפותכם ונוכחותכם היו חשובים להמשך היצירה והעשייה!

אנחנו מקווים לראותכם בכנס הבא ובאירועים נוספים. אם תרצו להצטרף לרשימת התפוצה לאירועים וכנסים שלחו מייל ל: healingstar11@gmail.com.

מדיטציה ומעגל לשלום 

אסטרו דרמה