הירח המלא החודש, 2 באוגוסט שעה 6:26 בבוקר שעון ישראל, מביא איתו יותר מתמיד צורך לרפא את עצמנו   ואחרים מסביבנו. תמיד בזמנים של ירח מלא אנחנו הופכים לרגישים יותר, ויכולת הקליטה שלנו מתרחבת. זה בדיוק הזמן שבו כדאי למשל לא לאכול אוכל כבד מדיי ולהיות בסביבה תומכת. אפשר לנצל את ימי הירח המלא לניקוי של הגוף, עם שתיה מרובה והפחתה של כמויות האוכל הרגילות, או למי שמורגל לצום זה זמן טוב.

החודש הירח יהיה במזל דלי מול השמש באריה (תמיד בירח מלא השמש והירח נמצאים אחד מול השני כאשר כדור הארץ בין שניהם). הירח בדלי מדבר איתנו על התבוננות גבוהה ומודעת יותר בעולם הרגשי שלנו ומביא איתו את היכולת לחבר בין העולם המנטלי לבין חיבור ללב. הירח בדלי יכול לפעמים גם להתנתק יותר מדיי מהצרכים ומהמציאות היומיומית, אולם השמש באריה מולו אומרת לו שלא יוכל לעשות זאת ללא לב פתוח.

כאשר אנחנו מתבוננים על החודשים האינטנסיביים שעברו עלינו, חשוב שיחד עם כל הצורך שלנו לשנות, להפוך, למרוד, להתנער, לנקות ולהתחדש, נוכל גם לדעת לתמוך באחרים מסביבנו בימים שמאתגרים את יכולת העמידה שלנו. הירח המלא בדלי עקרב מביא איתו את הצורך לפתוח את ליבנו לאחרים ולדעת לחלוק, להכיל ולגעת כדי להשפיע על סביבתנו ולא רק על עצמנו.

בשמיים יש שני מבנים של יוד (או אצבע אלוהים) אשר יהיו בשיא ב-30 ביולי יום שני עם הצמידות של פלוטו והירח, אשר תהיה חלק משניהם. עבורנו זהו זמן מאתגר, כי אלו מבנים שיכולים להביא איתם תסכול מצד אחד אולם יכולים להביא גם להשגים חשובים. למה תסכול? כי התחושה היא שאנחנו צריכים להשקיע יותר מאמצים כדי שאחרים יקחו אותנו ברצינות. אולם,לפעמים אנחנו הופכים להיות נוקשים מדיי או לא מספיק קשובים לצרכים של אחרים וזה יכול להביא עוד יותר תסכול וכאב.

חשוב לדעת לזהות מתי איננו יכולים לעשות יותר ממה שעשינו, מתי אנחנו צריכים להיות קצת פחות קשוחים וללמוד לתת לעצמנו להפתח, מבלי לפחד לחשוף את הנקודות הרגישות שלנו, את הפחדים או לפחד לעשות טעויות. אי אפשר להצליח באמת בלי לטעות בדרך, כי אחרת זו לא הצלחה אלא פשוט משהו מובן מאליו שנעשה ללא מאמץ.

ב-3 באוגוסט יש לנו משולש יפה במזלות האויר עם ונוס, הירח וסאטורן. מערכות יחסים יכולות לקבל ביום הזה תמיכה לעבר התחייבות ארוכת טווח או פשוט לדבר גלוי ובפשטות על הדברים במערכות היחסים שלנו. נצלו את ההזדמנות שמרקורי עדיין בנסיגה עד ל-9 באוגוסט, לשוחח על דברים שלא העזתם לפתוח לפני כן או שישבו בבטן זמן רב. ונוס גם יוצאת בימים אלו מטווח המעלות של הנסיגה שלה סופית וזה הזמן להמשיך הלאה מכל נקודה שבה הנסיגה של ונוס השאירה אתכם.

סמנו ביומנים גם את ה-14 באוגוסט (וסביבתו) – יום אינטנסיבי במיוחד! ונוס שעברה למזל סרטן נמצאת ב-T סקוור עם פלוטו ואוראנוס וביום הזה גם הירח חובר אליה. יחד איתם יש בשמיים צמידות של מרס וסאטורן במאזניים ושניהם בסקסטייל לשמש באריה. יום שבו אנחנו יכולים להיות ריגשיים ורגישים יותר לכל דבר, חשוב לנו לשמור על האותנטיות שלנו מצד אחד אולם זה יכול לערער את מערכות היחסים שלנו ולהביא אותנו מעבר לקו האדום שלנו. גם מבחינה כלכלית יכולים להיות משברים ונראה שאם יש יום עם פוטנציאל להתלהמות, אלימות וכוחניות זה גם היום הזה ובכלל הימים מסביבו כולל הירח החדש באריה שיושפע גם הוא מהצמידות בין מרס לסאטורן. פעולות צבאיות בהחלט יכולות לקרות בזמן הזה, ונקווה שבכל זאת הכל יעבור בשלום ובשקט….