מתחילים עם המנטרה להתכווננות – חוזרים 3 פעמים

ONG NAMO GURU DEV NAMO

1. יושבים בישיבה פשוטה (מזרחית), מקפלים את אצבעות הזרת (מרקורי) והקמיצה (שמש) ומחזיקים אותן עם האגודל. שתי האצבעות הנותרות, האמה (סאטורן) ואצבע (יופיטר) פרוסות ישרות, בצורת V. הזרועות מונחות לצידיי הגוף והמרפקים לוחצים על הצלעות והידיים עם המודרה פונות אחת מול השניה מקבילות לרצפה. האצבעות הפרוסות מתחילות לנוע כמו מספרים, נפתחות ונסגרות במהירות. אחרי 3 דקות התחילו למשוך החוצה את המחשבות השליליות שנמצאות במודעות שלכם. המשיכו לגזור עם האצבעות את המחשבות השליליות. המשיכו 11 דקות.

א. המשיכו להניע את האצבעות והתחילו בנשימת “תותח” דרך הפה (האוויר יוצא ונכנס דרך הפה בשאיפות ונשיפות עוצמתיות, כאילו יורים כדור של תותח מהקנה) מבלי לעגל את השפתיים. המשיכו 90 שניות.

ב. המשיכו להניע את האצבעות וצרו את הצליל “פה פה”, צליל הזרע הבסיסי, רק מהתנועה של השפתיים. אל תדברו את הצליל. המשיכו למשוך מחשבות  שליליות ולחתוך אותן עם האצבעות. המשיכו 90 שניות.

ג. המשיכו להניע את האצבעות ולהשמיע את הצליל “פה” מהשפתיים, ועתה דמיינו שאתם מתעללים במישהו עם השפתיים והפה שלכם. בהתחלה תהפכו דוחים ומגעילים במחשבות שלכם. משכו את המחשבות השליליות והדוחות לפני השטח ושחרורו אותן. המשיכו 90 שניות.

2. שלבו את הידיים מאחורי הצוואר. הניעו את המרפקים קדימה והחוצה כאשר אתם רוקדים מהטבור (בישיבה) ומעלה. היו חזקים, כועסים, פראיים בעוד פלג גופכם התחתון נשאר בסיס יציב.

מוזיקת רקע: Punjabi Drums . המשיכו 6 דקות.

3. קחו שאיפה ומיד ישרו את הידיים למעלה, פסקו את האצבעות שלא יגעו אחת בשניה. נשימת תותח מהפה 60 עד 90 שניות. קחו שאיפה עמוקה והתמתחו. נשיפה, שאיפה, מתחו את הידיים למעלה והחזיקו 20 שניות. נשיפה, שאיפה, מתחו את הידיים ועשו נשימת תותח מהירה 15 שניות. נשיפה, שאיפה, החזיקו 20 שניות. מתחו למעלה כל חלק מכם. נשיפה ולהירגע.

המדיטציה היא כפי שיוגי בהג’אן לימד ב-16 בנובמבר 1989

**ויתור על אחריות: התרגול הוא באחריותו של המתרגל בלבד. אם יש בעיות בריאותיות מומלץ להתייעץ עם רופא לפני ביצוע התרגילים. כמו כן מומלץ לקבל הנחיות ממורה מוסמך באזורכם.