The wound is the place where the Light enters you  – Rumi

אם הרגשתם שהחיים סוחפים אתכם לאחרונה בגל גדול שלפעמים גם גורם לכם לבלוע קצת מים או להיות מוצפים, ולהתקל בכמה כרישים בדרך, זה אומר שיתכן שליקוי החמה המלא שמגיע בקרוב נוגע במפה האישית שלכם בצורה יותר משמעותית. אנחנו נמצאים בעונת הליקויים, ובעונה הנוכחית יש לנו שניים: ליקוי חמה מלא וליקוי ירח שבועיים אחריו. 

ליקוי חמה מלא ב – 55'18 מעלות דגים בשילוב עם סופר ירח מגיע ב- 9 במרץ בשעה 3:54 בבוקר. כירון וקרס ובצמידות לליקוי על זנב דרקון, יופיטר בנסיגה בבתולה ממול, סאטרון בסקוור מקשת ופלוטו בסקסטייל מגדי. הליקוי מפעיל את ציר המזלות המשתנים.

ליקוי הירח הנלווה לליקוי החמה יהיה ב- 23 במרץ ב – 17'3 מעלות מזל מאזנים.

אם יש לכם פלנטות בסביבות המעלות 17-22 במפה האישית שלכם, בעיקר במזלות המשתנים (תאומים, קשת, בתולה ודגים) אבל לא רק, הליקוי יהיה יותר משמעותי עבורכם, וגם למי שנולד בזמנים הבאים:

March 9th 1997 to Sep 1st 1997 / Mar 7th 1970 to Aug 30 1970 / Mar 7 1951 to Aug 31st 1951 / Mar 7th 1931 to Aug 30th 1932

מילות מפתח לליקוי: ידע קוסמי, חלומות, הקרבה, מרכז הלב, חמלה, מורים, מאסטרים, אמונה, מחויבות, החוקים הפיזיים מול המטאפיזיים.

זמן החלום (Dreamtime) הוא מימד המעביר אותנו אל מציאות מקבילה שאליה אנחנו יכולים לעבור דרך טכניקות שמאניות לשינוי התודעה, מדיטציה או בזמן חלימה. בזמן החלום אנחנו חווים את הידע האינסופי שנמצא בתוך הריק המוחלט, יחד עם החוכמה של אבות אבותינו והמעבר לזמן החלום מחבר אותנו עם התשובות לשאלות שאנחנו שואלים ולמצוא פתרונות.

דגים הוא ארכיטיפ הקשור למימד החלימה, המשלב בין רמות שונות של המציאות, בין מימדים, ומחבר אותנו דרך צ'אקרת הכתר אל ההיבט האינסופי שהוא חלק מאיתנו. החיבור של כירון עם הליקוי בדגים פותח עבורנו שער אנרגטי להתחברות עם מימדים גבוהים יותר אולם זה מגיע תוך חיבור למציאות בכאן ועכשיו, בזמן הווה, ולא מתוך התנתקות מהמציאות.  אנחנו יכולים להתחבר לידע שמאני, למפגש עם מורים שיעבירו לנו את הידע הזה, אולם גם נוכל לגלות שבתוכנו נמצא כל הידע שאנחנו צריכים, כל התשובות. הדגים מלמד אותנו שגם אם אין תשובות לכל זה בסדר. לא לכל שאלה יש תשובה, או תשובה אחת חד משמעית. החיים מורכבים הרבה יותר, ולעיתים אנחנו רוצים רק את הפשטות בלי כל המאמץ והעבודה הפנימית שלנו. סאטורן מזכיר לנו שהמציאות המיידית שלנו היא שאנחנו כן נמצאים במרחב של זמן ומקום, במקום שמביא את הצד הסופי והמתכלה של המימד הפיזי בחיינו. כירון יעזור לנו לעשות את הקשר בין השמים לארץ, לחיבור בין המושלמות והשלמות ובין חוסר המושלמות, לתת לאור מרפא להגיח מבין הסדקים ולמלא את הלב.

הקונפליקט שמוצג עבורנו דרך הליקוי הוא בין יופיטר בבתולה שמשקיע מאמצים כבירים כדי לתקן, לשפר וליעל, האמונה בכך שיש בידינו את היכולת לעשות זאת, לעיתים ממקום של יהירות מסוימת, מול כירון בדגים המציג את חוסר המושלמות של הבריאה וכך גם של הברואים, כי הבורא והבריאה הם אחד. הקבלה והכניעה לחוסר המושלמות הזו מביאה אותנו למקום של צניעות והכרה בכך שאנחנו לא בלתי חסינים לגמרי בפני כל דבר. כירון בדגים מלמד אותנו לשחרר את הציפיות הגבוהות שיש לנו מהחיים וללמוד להתבונן על הדברים בדרכנו בדרך יותר פשוטה ומפוייסת, לשחרר את הצורך שהכל יעבוד כמו שצריך ולקבל את חוסר המושלמות כמשהו שהוא חלק בלתי נפרד מאיתנו ועם זאת עדיין לעשות את מה שאנחנו יכולים במסירות ועם צורך בהקרבה – נתינה ושירות עבור אחרים, מבלי לשכוח את התחזוקה האישית של עצמנו.

זהו זמן שצריך גם לדאוג לבריאות שלנו, הפיזית והמנטלית. הגוף יגיב ישר למצבים שבהם היינו במאמץ ועשיית יתר, או למצבים שבהם אנחנו לא מאוזנים מבחינה מנטלית ורוחנית. זה יכול לבוא לידי ביטוי בפחדים שעולים ומציפים אותנו רגשית או בחוסר יכולת שלנו להתמודד עם המציאות כפי שהיא, עם הפער הלא מובן בין תחושת ההתעלות ותחושת הסבל והכאב על פני האדמה. זהו בדיוק הזמן לקחת כמה ימי מנוחה, לנסות לשחרר את כל מה שמביא איתו מתח ולחץ ופשוט לנוח ולדאוג לעצמכם, למצוא את המקום שבו אתם יכולים להתחבר פנימה, להתבוננות עמוקה יותר. יתכן ונרגיש שיש משהו בתהליך שאנחנו עוברים שמעמת אותנו עם מקום מתסכל שמביא איתו כאב או פצע פתוח. המראה הזו היא חלק מהצורך שלנו כרגע לוותר על משהו בחיינו, להקריב או לוותר על משהו כדי שנוכל לעשות טרנספורמציה ולרפא משהו בתוכנו דרך הנתינה לאחרים.

כשהדברים מסונכרנים אנחנו יכולים לדעת ולהרגיש שיש משהו גדול שעומד להתגלות לפנינו. משהו מופלא וקסום, אולי מכושף. זה הקסם של הדגים. לקחת אותנו ממציאות אחת למציאות אחרת ולעשות את החיבור בין המימדים השונים מבלי להתאמץ. לכל דבר יש את ההיגיון שלו, וגם למה שלא נראה לנו הגיוני יש הגיון. לכאוס יש את הסדר שלו. איך אנחנו יודעים שהכל יהיה בסדר בתוך כל הכאוס וחוסר הודאות שמסביבנו ובתוכינו? כשהחיים מובילים אותנו שלב אחר שלב, ובדרך אנחנו רואים את הסימנים המתגלים לפנינו ועוזרים לנו לחבר את הכל. זהו מבחן האמונה שלנו בתהליך מבלי להיות בשליטה על כל חלק שבו. אז נוכל להבין גם את החוקיות של החיים במקום ללכת לאיבוד בסבך הקוסמי.

הסמל הסביאני לליקוי (מעלה 19 דגים): "מאסטר ותלמיד מתייחדים עם כוח בהליכה ארוכה" (דיין רודיאר)

יש לנו בזמן הזה את היכולת לעבור חניכה לקבלת ידע ולחיבור מחודש שלנו עם המאסטר שבתוכנו. זה דורש מאיתנו אמונה רבה בדרך שלנו, מכיוון שנדרשים כאן כוחות רבים כדי לעבור את התהליך העוצמתי הזה, להפתח למשהו שלפעמים יכול לגרום קצת הלם או שוק למערכת. אבל בדרך הזו בלבד, כאשר אנחנו לומדים להפוך את עצמנו מתלמידים למאסטרים, לקבל ולהכיל את הידע שניתן לנו וללמד אחרים, אנחנו לומדים לראות את העוצמה והכוחות הטמונים בתוכנו. הליכה ארוכה משמעה מחוייבות (סאטורן) לדרך והתמדה גם כאשר ישנם דברים שפחות ברורים לנו או שמאתגרים אותנו.

 הכוכב הזורח בזמן הליקוי

Deneb Algedi – Rising 58 mins 13 secs before Sunrise

Seeking the legal, physical or metaphyical laws that govern the world

הכוכב השוקע בזמן הליקוי

Regulus – Setting 48 mins 08 secs before Sunrise

A strong belief in the correctness of one's position, or path

 

march2016solar eclipse

 

—————————————————————————————————————————————

Dane Rudhyar – The Astrology of Personality

Bernadette Brady – Brady's book of Fixed Stars