החודש שלנו נפתח עם ירח חדש ב- 18 מעלות תאומים בצמידות ליופיטר והשליט מרקורי בסרטן בצמידות לונוס. אנחנו ממשיכים ללמוד ולצבור ידע, לחקור את החיים, אולם מה שישאר וימשיך איתנו הלאה הוא מה שידבר אלינו באופן אישי ואינטימי. חשוב לתת לרעיונות החדשים לחלחל ולהיטמע בגוף, כדי שנוכל ליישם אותם בחיינו, ובמיוחד בתקשורת עם האחרים מסביבנו. עוד אנחנו רואים החודש את המסע של הפלנטות בסרטן דרך הטריין הגדול עם נפטון וסאטורן במזלות המים. כל המסע האישי שלנו עובר דרך של בחינה מחדש, קבלה וריפוי והעבודה על הגוף הרגשי חשובה בזמנים האלו. רגשות שונים עולים וצפים אל המודעות שלנו ואנחנו יכולים לרפא את תחושת הביטחון שלנו, לחזק את התמיכה וההזנה שלנו דרך התהליכים הלו. חשוב עבורינו להיות בסביבה שיכולה לתמוך ולהכיל אותנו גם כאשר אנחנו עוברים את התהליכים הפנימיים האלו.

נפטון עבר לנסיגה ב- 22'5 מעלות במזל דגים. הנסיגה של נפטון מביאה אותנו לבחון את הדברים בחיינו מבעד למסך האשליות שאנו חיים בו ומטפחים אותו. בזמן שעבר לנסיגה יוצר נפטון משולש מים גדול עם סאטורן בעקרב וונוס בסרטן.  המבנה הזה מציב אותנו בזמן הנסיגה בבחינה של מערכות יחסים, מחוייבות בקשרים עכשווים ובכלל. זו הזדמנות לבחון מה בעצם המסגרת של מערכות יחסים מביאה עבורנו, האם היא נכונה ומתאימה לנו, האם אנחנו צריכים לעשות ויתורים על חשבון הקול האותנטי והצרכים שלנו בתוך הקשר והאם אנחנו מסוגלים לראות את עצמנו ואת האחר באור בהיר ולאהוב למרות השוני והקשיים?

קשה להביט מעבר לאשליה, אולם אם אנחנו רוצים לחיות את החיים בצורה אותנטית אין לנו ברירה אחרת. בזמן הנסיגה אנחנו לומדים לקבל מחדש את כוחם של החיים עלינו, מתחברים ללא נודע ולבלתי צפוי מתוך קבלה וכניעה לכך שאנחנו לא יכולים להיות כל הזמן בשליטה. שאלה חשובה במעבר הזה היא האם יש גורל ועד כמה הדברים נתונים בשליטתנו?

גם תפילה היא דבר חשוב בחיינו. פעמים רבות אנחנו מתפללים ומבקשים משהו שאנחנו רוצים מכוח עליון כזה או אחר. נפטון בנסיגה יכול להביא איתו את ההבנה שכל מה שאנחנו צריכים נמצא בחיינו ברגע זה, ואם נדמה לנו שחסר משהו אנחנו לא במצב של קבלה והשלמה עם מה שיש. התפילה שלנו היא בעצם ההודיה וההכרה לכל השפע שנמצא בחיינו.

ונוס, שממשיכה להיות מודגשת ולשחק תפקיד חשוב החודש, תהיה גם בהיבט של מולות לפלוטו ובסקוור לאוראנוס, כאשר השיא של ההיבטים האלו יהיה בין ה-10 ל-13 ביוני. עבודת הריפוי מתרחשת עם המשולש הגדול אבל המסקנות והצורך לשנות הרגלים ישנים שקצת עצרו אותנו במערכות יחסים מגיע עם ההיבט הזה. ההבנה שצריך שינוי היא חלק חשוב בתהליך. אבל מהו בעצם השינוי? אנחנו לא באמת צריכים לשנות כלום, אלא פשוט ללכת באומץ עם מה שנכון עבורנו ולהתחבר לדרך חדשה שתוביל אותנו למקום יותר עוצמתי. הדרך הזו היא דרך של העצמה ופריצה מבעד למחסומים הישנים, אל תוך מציאות אחרת. נצלו את הימים האלו להתכווננות למציאות החדשה בחייכם בנושאי ערך עצמי ומערכות יחסים.

יום ההיפוך של הקיץ חל ב- 21 ביוני ומסמל את מעבר השמש למזל סרטן ושיא הקיץ יחד עם היום הארוך בשנה. זוהי החגיגה של השמש והקציר של כל מה שזרענו לפני, אנחנו נהנים מן הפירות. עם הירח בעקרב בהיבט קווינקנקס ליופיטר בזמן המעבר, אנחנו באמת יכולים מבחינה סימלית לעבור תהליך אישי של מוות ולידה מחדש של מערכת האמונות שלנו, של הידע והחיבור שלנו אל אמת יותר גבוהה. יש לנו את היכולת לעבור בין מימדים דרך תהליך ההתחדשות, לקבל ידע חדש ולצאת מחודשים ומחוזקים מתוך תהליך ההבשלה הזה, אל המקום שבו אנחנו מחוברים אל השורשים שלנו, ועדיין מסוגלים להתקדם הלאה ברמה אחרת.

היום זה הוא שער אנרגטי, המעביר אותנו מבחינת התודעה למקום אחר, להתכווננות אחרת, לכן מומלץ ליצור מרחב מקודש בזמן הזה ולמדוט או לבצע טקס כדי לעבור את התהליך הטרנספורמטיבי הזה.

אני רוצה להזמין אתכם לסדנה מיוחדת על מיתה ומוות שמעביר שיב צ'אראן סינג מאירופה, שהוא גם המורה הרוחני שלי. זוהי הזדמנות מדהימה לחוות מורה אותנטי ומיוחד בדיוק בזמן החשוב הזה. עוד פרטים יש בקישור >>

summer solstice הירח המלא יהיה החודש בציר גדי (ירח) סרטן (שמש) ב- 23 ביוני, לא רחוק מפלוטו ואוראנוס, ומדגיש את ההיבט ביניהם. זה יכול להיות זמן שבו אנחנו צריכים יותר מתמיד להשאיר מאחור את העבר ולהתקדם הלאה, לקחת אחריות אישית וחברתית ולהבין את ההשלכות של כל מה שבנינו ויצרנו עד עתה, יחד עם ההזדמנות לנקות את העבר וליצור מודעות גלובלית מתקדמת יותר.

מרקורי עובר לנסיגה במזל סרטן ב 25 ביוני למשך כשלושה שבועות. הנסיגה הזו יכולה לעזור לנו בבחינה מחדש של הדברים אשר מסיטים את תשומת ליבנו מהצרכים האישיים שלנו. נוכל לבחון דרכים חדשות להזין ולדאוג לעצמנו, את מערכת היחסים שלנו עם אוכל למשל, מה צריך לשנות בתזונה ואיזה אוכל יכול לרדת מהתפריט. כמו כן זה זמן טוב להתבוננות רגשית פנימית ולבחינה של מערכות היחסים שלנו עם המשפחה, מה ההרגלים והדעות שירשנו מבחינה גנטית והיכן אנחנו צריכים לשחרר את רגשות העבר כדי להמשיך ולחזק את האינטיליגנציה הרגשית שלנו.

יופיטר עובר ב- 26 ביוני למזל סרטן, לאחר שהות של כשנה במזל תאומים. יופיטר מצטרף לאוראנוס ופלוטו שנמצאים גם הם במזלות הקרדינלים גדי וטלה, ויוסיף עוד נופך אישי להיבט ביניהם. המהפכות והחידושים יכולים להמשיך במלוא עוצמתם, ואנחנו נרגיש שבכדי לגלות את משמעות החיים ולהספיק לממש את מלא הפוטנציאל שלנו אנחנו חייבים להתחבר לידע אותנטי שנמצא בתוכנו, לגלות את השמאן והמרפא הפנימי של כל אחד ואחת מאיתנו.

מדיטציה מומלצת עבור החודש הזה היא מדיטציה לניקוי ושחרור רגשות העבר – הכנסו לקישור

שיהיה לכולנו קיץ נפלא ונעים!