במאי האחרון הייתי בכנס אסטרולוגיה בניו אורלינס. בסיום הכנס פאנל של אסטרולוגים חזה את זכייתו של אובאמה בבחירות לנשיאות ארה"ב, כפי שעשו גם לפני 4 שנים בבחירות הקודמות. כולם הסכימו פה אחד שהוא ימשיך בכהונתו כנשיא. שיטות הניתוח היו שונות, מטכניקות עתיקות ועד וודיות ומודרניות, בכולן ראו את הזכיה. מעבר לעובדה שזה מראה לנו האסטרולוגים שאין צורך להתווכח יותר מדיי על שיטות עבודה וחישוב אסטרולוגיות, אולי יש לנו האסטרולוגים הרבה יותר משותף ממה שאנחנו חושבים, גם אם לא מסכימים עם דעות של אחרים לפעמים.

זכייתו של אובאמה לא הייתה קלה וברורה. לפני הבחירות ארה"ב התמודדה עם סופת ההוריקן סנדי ומה שנראה כנצחון יחסית בטוח לפני, העלה ספקות רבים לגבי התוצאות. התוצאות אכן היו צמודות מאוד בסופו של דבר, אולם אובאמה כאמור נבחר שוב לקדנציה נוספת של 4 שנים. מה הוא מביא איתו כמנהיג ומה עזר לו לזכות? הבא נבחן זאת במפת הלידה שלו עם המעברים והקידומים ליום הבחירות.

במפת הלידה של אובאמה אנחנו רואים את השמש באריה שמביאה איתה יכולת מנהיגות והשראה לאחרים ונפטון בהיבט אליה הופך את המנהיגות לקריירה ולכריזמטיות סוחפת. ביום הבחירות הירח במעברים היה באריה, על השמש וה-DC של אובאמה וחיזק את ההיבט.

בבית 12, הבית שבו אנחנו יכולים למצוא הרבה פעמים את השמש או את סאטורן אצל מנהיגים עולמיים, מכיוון שזה בית הקשור לייעוד, קריירה ופרסום, אנחנו רואים גדי על האופק וסאטורן בצמידות ליופיטר בדלי. כאן יש לנו עוד חתימה למנהיג אשר מביא איתו מערכת אמונות מתקדמת, ויכול להביא לשינויים ורפורמות במדינה. כאשר סאטורן היה בסקוור לסאטורן הלידתי שלו אובאמה הביע את תמיכתו בנישואים חד מיניים. אל זה כמובן מצטרפים גם האופק וזנב דרקון בדלי, יחד עם אוראנוס בצמידות לפלוטו על ראש דרקון, מה שמחזק את ההבנה כי המנהיגות של אובאמה יכולה להביא איתה רוח חדשה. עצם העובדה שנבחר בפעם הראשונה בבחירות ב-2008 כנשיא השחור הראשון, וגם גילו הצעיר מביאים לידי ביטוי חלק מהסמליות הזו, אולם סביר להניח שהמגמה הכללית שלו היא המובילה לשינוי, לשיוויון (כעת תומך גם להעלאת המס לעשירים) והמנהיגות שלו מתאימה מאוד לתקופה שבה אנחנו חווים את הסקוור בין פלוטו לאוראנוס. זוהי רוח הזמן – מנהיגות נאורה ומתקדמת.

אחד הדברים ש אנחנו בוחנים בהקשר של מעברים הוא גם השפעת ליקויים, וכאן סמוך לבחירות יש לנו את הליקוי של ה-14 בנובמבר ב-57'21 מעלות עקרב. נקודת ה-MC של אובאמה, רום השמיים, נמצאת ב-28 מעלות עקרב ובטווח ההשפעה של הליקוי. רום השמיים גם הוא כמובן קשור לתפקידו כמנהיג והשפעת הליקוי במקרה הזה היא חיובית ותומכת.

חזרת כירון: כאשר אוסאמה בן לאדן נתפס הייתה לברק אובאמה חזרת כירון הראשונה. הוא נתפס כמציל ומושיע בעיניי רבים, במיוחד כאשר היה מדובר במבוקש שהיה אחראי לטראומה הלאומית של ארה"ב עם אסון התאומים ולעוד שפיכות דמים רבות אחרות. עכשיו עם הבחירות, שוב אנחנו רואים את חזרת כירון ואפשר להניח שמה שקרה בחזרה הראשונה השפיע על אנשים ואובאמה נכנס לפנתאון התת מודע הקולקטיבי בתפקיד הגיבור.