מתי כדאי להעזר באסטרולוגיה?
האסטרולוגיה היא כלי שנותן לנו נקודת מבט ותובנות על חיינו. אנו יכולים להעזר באסטרולוגיה כאשר אנחנו עוברים משברים, חווים שינויים או נמצאים בהתלבטות ופרשת דרכים בכל התחומים. האסטרולוגיה גם נותנת מענה לאלו שרוצים להבין את עצמם יותר טוב ולקבל תמיכה בקבלת החלטות נכונות וטובות יותר לחייהם.

הגישה האסטרולוגית שמנחה אותי מציעה מפגש עם התהליך שלכם בראי מסע הנשמה בחיים האלו. אני מתייחסת במפגש למטענים הרגשיים שאיתם אתם מגיעים, ובשיחה שלנו נחקור יחד מה המניעים שלכם להתפתחות מהמקום שבו אתם נמצאים כעת, מהם האתגרים ומהן המתנות והכישרונות שאיתם אתם יכולים למנף את עצמכם ולהבין את עצמכם טוב יותר.

מטרת השיחה היא לעזור לכם לעזור לעצמכם דרך הסמלים האסטרולוגים. אני יכולה לפתוח בפניכם את הדלת, אולם הבחירות יהיו שלכם בלבד. ברוח זו אינני מנבאת עתידות או חורצת גורלות.

הטכניקות האסטרולוגיות שאני עובדת איתן הן אסטרולוגיה מערבית וגם ג'יוטיש, אסטרולוגיה הודית. אני מציעה נקודת מבט יותר פילוסופית על תהליכים שונים בחייך, וגם מביאה איתי את הידע היוגי אל תוך הפגישה. הכל ביחד מאפשר לי להקשיב לצרכים שלך באופן רחב ומעמיק ולהציע נקודת מבט נוספת על שאלות מורכבות יותר שנפגשת איתן.

מה ניתן לקבל בפגישת יעוץ אישית

  • הבנה טובה יותר של מה שמניע אותנו ברמות פחות מודעות
  • נקודת מבט נוספת על תהליכים שונים בחייכם
  • התחלה של תהליך מודעות או העמקה בתהליך מתמשך
  • מציאת פתרונות אפשריים לבעיות שונות ודרכים להתמודדות

מהם הדברים שלא תוכלו לקבל דרך הייעוץ האסטרולוגי

  • ניבוי עתידות וגורלות
  • טיפול או יעוץ רפואי, פיזי ו/או מנטלי
  • הכתבת החלטות באופן חד משמעי או קביעה לפתרון בלעדי

ייעוץ אסטרולוגי אישי – המפגש האישי הוא שיחה ממוקדת ברוח המפה האסטרולוגית. דרך התבוננות בסמלים האסטרולוגים נוכל לשוחח על בעיות ודילמות שונות שעלו, לבחון את הצרכים ההתפתחותיים והפוטנציאל הגלום במפה להבנה יותר עמוקה של תהליכים פנימיים. הייעוץ מיועד גם לתת נקודת מבט נוספת על מגוון נושאים, כגון: מערכות יחסים, קריירה ועבודה, משברים אישיים, צורך בהכוונה רוחנית ועוד. מומלץ להגיע עם שאלות ממוקדות. הייעוץ מתבצע בפגישה אישית או שיחה אונליין בזום. עלות: למפגש של שעה 400 ש"ח / למפגש של שעה וחצי: 560 ש"ח. המחיר כולל הכנת המפה לפני הפגישה, את הפגישה עצמה וכמו כן גם שאלות והסברים בדואר אלקטרוני לאחר הייעוץ, במידה ויש צורך. (יעוצים אונליין הם בתשלום מראש בלבד.)

אם אין ברשותכם שעת לידה מדויקת אני יכולה לבדוק את השעה ולדייק אותה. השירות בתוספת תשלום.

*ייעוץ ממוקד בדואר אלקטרוני: שלחו לי שאלה ממוקדת לגבי כל תחום שתבחרו (עד 2 שאלות). עלות 350 ש"ח. אתכם כותבים לי את השאלות שלכם ומקבלים בתוך שבועיים תשובה כתובה מפורטת.

אסטרו – יוגה תרפיה: זהו תהליך אשר נמשך לאורך זמן, ומאפשר לך לגעת במקומות עמוקים, מתוך חקירה לעומק של מפת הלידה, תרגול יוגה ומדיטציות המותאמים במיוחד עבורך לפי מפת הלידה. שינויים של הרגלים או מצבי תודעה מסוימים לוקחים זמן, וצריך סבלנות והשקעה כדי לעשות אותם בצורה מלאה ועמוקה ככול שניתן. המפגשים הם בשילוב תרגול של מדיטציות, מנטרות ותרגילי נשימה ממסורת הקונדליני יוגה, הכולל גם הנחיות לתרגול לבד. זוהי הזדמנות להתבוננות עמוקה במסע האישי שלכם, במקומות הכואבים והרגישים יותר ובכל מה שזקוק לחיזוק ותמיכה.
הנחה למתחייבים מראש לסדרה של 3 מפגשים. עלות למפגש בודד 320 ש"ח לשעה. לסדרת מפגשים עלות למפגש 250 ש"ח. כל מפגש אורך כשעה. מומלץ לגיע ליעוץ אישי מלא לפני כן במידה ולא עשיתם זאת עם כל אסטרולוג עד היום, אבל לא חובה.

ייעוץ זוגי: שילוב של שתי מפות ועבודה על האתגרים והפוטנציאל של מערכת היחסים.  הפגישה מתקיימת בנוכחות של שני בני הזוג ואורכת כשעתיים. עלות 800 ש"ח

קביעת תאריכים: לאירועים, חתונות, מעברים לחו"ל, מעברי דירה וחתימה על חוזים. בתהליך אני בוחנת את מפת הלידה האישית שלכם ושל בן הזוג במקרה של חתונה, ומתאימה את מפת האירוע במיוחד עבורכם.
בתשלום מראש בלבד. הייעוץ מתבצע דרך הדואר האלקטרוני. עלות 350 ש"ח.

* מפת שאלה הוררית: המפה נפתחת לרגע השאלה ומציעה מענה לשאלות ממוקדות וספציפיות. השאלה יכולה להתמקד בתחום אחד כמו זוגיות, פרנסה, עבודה, משפחה ועוד. אני אעזור לכם להבהרה ולדיוק של השאלה במקרה הצורך. התשובה ניתנת בכתב ומועברת בדואר האלקטרוני. עלות 350 ש"ח.

* אסטרוקרטוגרפיה – איפה בעולם המפה שלכם מתבטאת הכי טוב, מהם המקומות שהיא מתחזקת ומהם המקומות על הגלובוס שבהם מיקומי הכוכבים במפת הלידה שלכם עובדים פחות בתמיכה ונוחות עבורכם. אפשר לבדוק לגבי שינוי מקום מגורים, רכישת ומכירת נכסים, מערכות יחסים ועוד. עלות 350 ש"ח.

חשוב לדעת:

*** אינני מנתחת בעיקרון מפות של אנשי שאינם נוכחים בייעוץ, למעט מקרים מיוחדים, וגם אז אינני מנתחת את אופי האדם אלא נוגעת בנושא הרלוונטי בלבד. פתיחת מפה לאדם אחר ללא ידיעתו ונוכחותו אינה אתית ופוגעת בפרטיות של האדם האחר. כמו כן הפגישה שלכם איתי היא עבור ההתפתחות שלכם ולא לספק מידע על חייו של אדם אחר.

*** אם אתם מגיעים לייעוץ על זוגיות ללא בן זוגכם, קחו בחשבון שלא אוכל לנתח את מפתו ללא נוכחותו. אם שני בני הזוג לא מוכנים להיות נוכחים בפגישה, נראה שכדאי לכם לבחון קודם כל האם יש רק צד אחד שמוכן לעבוד והשני לא מעוניין. עם זאת, ישנן דרכים אחרות להתמודד עם סוגיית הקשר בחייכם דרך המפה שלכם או מפת שאלה (הוררית) ואשמח לעזור לכם בדרך זו. בנוסף, אם בן/בת הזוג מודעים לקיום הייעוץ ומאשרים את השימוש במפה שלהם/ן זה בסדר גמור מבחינתי, ועדיין אהיה ממוקדת בדברים הרלוונטיים לקשר ביניכם בלבד.

*** אני מחויבת לשמור על דיסקרטיות וסודיות לגבי כל מידע שמועבר אליי במהלך הייעוץ או הטיפול, למעט במקרים אשר עלולים לפגוע באדם עצמו או באדם אחר, במקרה של סכנת חיים וכדומה.

*** אסטרולוגיה, למרות שישנם מחקרים אמפיריים המאששים תאוריות אסטרולוגיות מסוימות, אינה מדע מודרני במכלול שלה. אסטרולוגיה היא כלי להדרכה אישית המשקף את מערכת היחסים האישית של האדם עם היקום. אין לי יכולת כיועצת אסטרולוגית לדעת הכל במאה אחוזים או לתת תשובות אבסולוטיות. למעשה אני אעז לומר שאין אף אסטרולוג שיכול לעשות זאת. בנוסף, לעיתים הידע שמועבר דרך האסטרולוגיה הינו מורכב ומעמיק ונדרש זמן ותהליכים אישיים על מנת להבין את הדברים במלואם. חשוב לאפשר זמן לתהליכים הללו לקרות ולא לצפות לתשובות אינסטנט שלא יפתרו את שורש הבעיה.

*** באם יש קושי כלכלי ויש צורך ביעוץ אנא אל תהססו לפנות אליי ואוכל למצוא פתרון או התאמה מיוחדת עבורכן/ם.

לקביעת פגישה אישית אתם מוזמנים ליצור קשר  בדואר אלקטרוני healingstar11@gmail.com

או דרך הקישור הזה

*** לתשומת לבכם: כל החזר של תשלום שבוצע מראש ילווה בחיוב עמלת עסקה של כרטיס אשראי, פייפאל או העברה בנקאית.