אסטרולוגיה היא מקור ידע רחב ואינסופי וכלי להתפתחות אישית ומודעות. בעזרת האסטרולוגיה אנחנו יכולים להבין את עצמנו ואת האירועים בחיינו טוב יותר, ולעשות החלטות מתאימות ונכונות יותר עבורנו. לכל בחירה שנעשה יש סיבה וע"י ניתוח מפת הלידה אנחנו יכולים להבין את הסיבות והמניעים שהביאו אותנו לקחת החלטה או פעולה מסוימת, כמו גם לראות ולהבין באופן רחב יותר את מחזורי החיים, את מקומנו בהם ביחס לתמונה הגדולה יותר.

לפני שאתם מחליטים ללמוד אסטרולוגיה, כדאי לבחון האם המורה והגישה שלו מתאימים לכם. לכל מורה יש את הדרך שלו להעביר את החומר, את השפה שלו, וחשוב להבין אם אתם מברים באותה שפה. כמו כן מומלץ מאוד לשאול לגבי הרקע של המורה, היכן ועם מי למד, האם יש לו תעודת הסמכה ממוסד אסטרולוגי מוכר בין אם זו האקדמיה לאסטרולוגיה בלונדון, הסמכה של ארגון אסטרולוגיה בינלאומי, קפלר קולג' בארה"ב וכדומה. זה נכון שלא כל אסטרולוג בהכרח יהיה טוב יותר אם יש לו תעודת הסמכה, אולם הסמכה מסודרת והכרה בינלאומית בהחלט יכולים להעיד על כך שהאסטרולוג לקח את לימודי האסטרולוגיה שלו ברצינות.

למה כדאי ללמוד אצל מורה? נכון שאפשר ללמוד אסטרולוגיה באופן עצמאי, לקרוא הרבה ספרים (רובם באנגלית), להשתתף בקבוצות דיון בפורומים וכו'. החיסרון הוא שאין את הניסיון של המורה ולפעמים יכולים להיות הרבה דברים שחסרים בלמידה אוטודידקטית. גם כאן אתם צריכים להחליט מה יותר מתאים לכם, אולם מניסיוני האישי צריך לשלב בין השניים. אי אפשר ללמוד אסטרולוגיה לעומק מפורומים וכדאי שתהיה נקודת היחס האובייקטיבית שמציג המורה.

התכנית הלימודית שאני מציעה מבוססת על ניסיוני בתחום האסטרולוגיה, בעיקר בגישה של התפתחות התודעה אבל לא רק, ומאפשרת לתלמיד לקבל בסיס טוב ומעמיק להבנת השפה האסטרולוגית והבנה נרחבת ומעמיקה של כל סמל במפת הלידה. מכיוון שאסטרולוגיה אינה נלמדת על רגל אחת ודורשת לימוד והפנמה של החומר כמו גם תרגול, הקורס השלם מחולק לכמה חלקים, ואפשר להרשם לכל חלק בנפרד ללא התחייבות לחלקים האחרים. אם אתם מעוניינים בלימוד אסטרולוגי מעמיק אתם מוזמנים להצטרף אליי, גם אם בשביל עצמכם וגם כדי להיות יועצים אסטרולוגים.

ניתן ללמוד בשיעורים פרטיים – לפרטים צרו קשר

שיעורים למתחילים – הבסיס לשפה האסטרולוגית: מבוא פילוסופי, היסטורי ואסטרונומי, המזלות, המספרות, רבעים, אלמנטים, איכויות, בתים, צירים, הפלנטות ועוד. החלק הראשון של הקורס מקנה ידע בסיסי והתחלתי באסטרולוגיה והכשרה להתמצאות בשפה האסטרולוגית. .

מסע לחקר העצמי דרך 12 הארכיטיפים: שלושה שיעורים ארוכים המתאימים למתחילים וגם למי שרוצים להעמיק ולקבל פרספקטיבה נוספת על הארכיטיפים האסטרולוגים. ההקלטות כוללות מצגות וידאו שבהן אני מציגה ומפרטת על כל ארכיטיפ, המטרה ההתפתחותית שלו ומה יכולות להיות הנסיבות כתוצאה מכך. כל ארכיטיפ כולל דוגמאות מפורטות. החומר מהווה בסיס לקריאת מפה אסטרולוגית ולידע האסטרולוגי.  .

ניתן לרכוש קורס אינטרנטי למתחילים – 10 שיעורים בסה"כ עם הבסיס לשפה האסטרולוגית. 

ראו דוגמה בוידאו לכיצד השיעורים נראים ונשמעים. כל שיעור מופיע בוידאו ואורך כשעתיים וחצי. לכל וידאו יש מצגת וניתן לצפות בביתכם בזמנים הנוחים לכם. אני מספקת תמיכה לאורך הקורס ושולחת לכם את הקישורים לשיעורים עם הססמאות, את החומרים הנלווים ועונה על כל שאלה הקשורה לחומר הנלמד דרך האימייל.

שיעורי המשך למתקדמים לכל הרמות: בשיעורים נעמיק במשמעות הפלנטות, נעבוד על ניתוח וסינתזה, נלמד כיצד לעבוד עם מעברים, קידומים משניים, ליקויים ומפות חזרת שמש, כמו גם מפות מערכות יחסים סינסטרי וקומפוזיט ועוד תכנים מעמיקים מעולם האסטרולוגיה. השיעורים בקבוצה או בפרטי.

סדנאות ושיעורים מוקלטים למתקדמים שניתן לרכוש:

*דרקונים וליקויים: סדרה של 6 שיעורים על הדרקונים של הירח וליקויים במפות הלידה ובמעברים. כל שיעור כולל וידאו עם מצגת ואורך כשעתיים וחצי. ניתן לרכוש כל שיעור בנפרד או את כל הסדרה .

* שיטות חיזוי: 6 שיעורים המוקלטים כוובינר עם מצגת בנושא מעברים (מהפלנטות הטרנס-פרסונליות ועד האישיות) , קידומים משניים ושלישיים, מפות חזרת שמש וירח וליקויים. כול השיעורים כוללים דוגמאות וניתוחי מפות. .

* ליקויים קדם לדתיים: הרצאה מכנס אסטרולוגיה בנושא הליקוי הקדם לידתי, כולל דוגמאות של מפות.

* הדיאלוג הקוסמי: הרצאה מכנס אסטרולוגיה בנושא היבטים ופאזות במפת הלידה.

 

* שיעורי האונליין המוקלטים מלווים בהדרכה אישית במידת הצורך

* השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות או בשיעורים פרטיים והלימוד עם המפות האישיות של התלמידים.

* השיעורים על בסיס שבועי, משך כל שיעור כשעתיים.

* פתיחת הקורסים מותנית במספר משתתפים.

* התכנית והמיקום נתונים לשינויים ותלויים במספר המשתתפים.

* ניתן לשלם במזומן, העברה בנקאית, אפליקציות שונות ופייפאל (אשראי)

 

לפרטים נוספים צרו קשר